Inici Notícies destacables Destacats Reunió General Extraordinària de l'exercici de l'any 2009

Fotos Sotavent

Imatges Sotavent

esteban

Patrocinadors

Reunió General Extraordinària de l'exercici de l'any 2009 PDF Imprimeix Correu electrònic
dimarts, 24 de novembre de 2009 10:36

A instància del Sr. PRESIDENT de l´ ASSOCIACIÓ SUBMARINISTA del VENDRELL “SOTAVENT”, es convoca a tots els socis de l´ ENTITAT, a la ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA ANUAL que pertany a l´ any 2009, que tindrà lloc en el RESTAURANT XALOQUELL de SANT SALVADOR,  el proper dia 19 de desembre de 2009, dissabte, a les 21:30 en segona convocatòria, amb el següent orde del dia:

  

1º) Aprovació, si s´ escau, a l´ ACTA de la ASSEMBLEA GENERAL  ORDINÀRIA anterior.

2º) INFORMES del Sr. PRESIDENT.

3º) ESTAT DE COMPTES i aprovació si s´ escau.

4º) Pressupost per l´ any  2010.

5º) Torn obert de paraules.

 

 

Benvolgut amic,

 

Com tots els anys per aquestes dates, me es grat comunicar-te, que el dia 19 de desembre, dissabte, a les 21,00 h tindrà lloc en el restaurant Xaloquell, la ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA que pertany a l´ exercici de la any 2009, amb l´ ordre del dia indicada en la circular adjunta. No hi faltis esperem la teva  col·laboració, suport i companyia.

 

Un cop acabada l´ Assemblea, tindrà lloc en el mateix restaurant, EL SOPAR SOCIAL ANUAL DE SOTAVENT. Per motius d´ organització, haureu de  confirmar l´ assistència  abans del dia 17 de desembre al tel.

 

977 66 20 34 -- 619 43 43 95               e-mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

 

Menú: 1er. aperitiu pica pica, calamars a la romana, mini croquetes, daus de truita de patata, mini pizzes de tomàquet i pesto, mini saquets de pasta brick variats, escalivada amb oli d´anxoves, llesques de pa amb tomàquet i pernil, torradetes d´ou de guatlla i sobrassada, moussse de foie amb gelatina de violetes, brotxeta de patata i llagostí amb romesco.

2on. Calamars farcits a l´estil de l´àvia. Postres, cafè i licor, vi i cava del Penedès.

Preu: 34,00€ / persona

NOTA: Les persones que confirmin l´ assistència al sopar,  en cas de no assistir, tindran d´ abonar l´ import igualment ja que els coberts encomanats s´ han de   pagar .

EL PESSEBRE: El dia 20/12/2009 a les 11,30 h. del  matí  col·locació del pessebre a

l´ estany de Coma-ruga, hi pot participar tothom, ¡ animat i vine!!!!!

 

Aquest any degut a les despeses extraordinàries de l' Associació , SOTAVENT, no es farà càrrec  del dinar tradicional desprès de la col·locació del pessebre.

Per desmuntar EL PESSEBRE aquest any es farà el  primer diumenge desprès de Reis. 10/01/2010 a las 12 h.

Recordem que l’ assegurança / federativa del submarinista  es cobrarà el dia 2 de desembre.

...........................................................................................................................................

. Cursos de submarinisme i reciclatges: Fernando Campón  TEL 639 885 727

Daniel Spukauskas    678736043

Tot esperant poder-te felicitar personalment el Nadal m´ acomiado amb una cordial  salutació.

 

Pere López

President de Sotavent